Sunday, June 15, 2008

Vi, dvs. jeg og onkel Are, har funner ut at vi skal finne på noe når han, Frida og Anne Kristine flytter hjem igjen til Bergen 24. juni. Vi har da kommet fram til f.eks. paintball, men ikke innendørs da selvfølgelig. Vi håper at flere blir med som f.eks. mamma, Anne Kristine og f.eks. Joakim (en venn av mamma fra militærbasen på håkonsvern)... Jeg tror dette kn bli kjempe gøy! Vet det går ann å spille paintball med wasteland (du får utstyr av de og de kjører deg ut i en skog), og et sted på sotra. Men det kan skjekkes opp...

7 comments:

Are said...

Pew pew pew!

Renate said...

Ikke på meg!!!

Are said...

Det går an å leie sånn kaninkostyme Renate. Jeg betaler om du går med det :D

Renate said...

Hvis du betaler for leopard kostyme, så snakker vi:-)

Renate said...

Giraff kostyme er jo i grunen litt kult og:-)

Are said...

Hehe vel...du blir jo lett å se i giraff-kostyme da (det må jo være i naturlig størrelse isåfall og de er...hva...fire meter høye?)... vi får se det an. Om vi ikke får ordnet med paintball, så må vi i alle fall ha oss en runde laser.

Tommy said...

Det synes jeg ja:D

(her står det forresten litt om priser på leing av paintball utstyr: http://wasteland.no/arrangement/vennelag.html )