Friday, February 1, 2008

Bursdag 2007




Dette er da bildet av bløtekaken som vi laget til besøket jeg hadde da jeg hadde bursdag:) Det var godt krydret med snop (som dere sikkert kan se), men den var kjepegod! 'Etter at jeg hadde spist noen stykker, kjente jeg at magen ikke var klar for mer. Da var det bare en ting å gjøre: Vente litt og så spise mer etterpå!;) (Jeg hadde egentlig da bursdag 3. november... Grunnen til at jeg ikke har fått inn dette på bloggen er rett og slett at jeg har glemt det:P men nå er det ivertfall her;))

2 comments:

Are said...

"Det var godt krydret med snop, men den var kjepegod"?? Er ikke noe motsetning der, snarere tvert imot :D

Tommy said...

motsetninger?:P hva er det som er motsetninger med det da? Bløtekake er ikke godt hvis det bare er krem... synes jeg, siden det da blir mye mer kremsmak og blir fortere dårlig:P