Friday, April 11, 2008

Fridag på wasteland:D


I dag ( som egentlig var i går) gikk jeg og noen venner ned på wasteland. Vi var der 7 minutter etter de åpnetog gikk inn og kjøpte dagskort... 3 minutter etterpå var det full action oppe i laser rommet. Vi hadde da delt opp i to lag med 3 på hvert lag. Senere på dagen kom 2 bursdagselvskap så vi måtte vente i mellom 2 og 3 timer før vi fikk spille igjen så vi gikk opp på Bergen kebab og kjøpte noe mat. Så gikk vi litt rundt i byen, før vi gikk tilbake til wasteland. Da var det 30 minutter til vi fikk spille, og vi måtte smøre oss med tålmodighet. Etter noen trege 30 minutter. Gikk vi opp i laser rommet igjen. Klokken 21.45 begynte vi å gå bort til bussen som gikk 22.05 fra bystasjonen. På vei hjem satt vi og sang "en bussjøfør" mens de bak oss lo av oss. Når jeg kom hjem var jeg sliten så jeg gikk å la meg... "The End";)

3 comments:

Are said...

Ingen score... det betyr kanskje at det ikke gikk så bra? Høres ellers ut som en artig dag.

Tommy said...

Gikk ganske bra egentlig, men gadd ikke å skrive poengsummene. Vi spilt i tilsammen kanskje 7 timer i strekk (hver runde på 12 eller 24 min). Så det hadde blitt en laaaaaang liste å skrive!:P

Are said...

Ok, skjønner!