Tuesday, April 1, 2008

Årets dårligste aprilspøk?!?!?


Nå har vi endelig kommet til den dagen da alle prøver å lure hverandre. 1 april. Og i denne anledningen så pleier vi (det vil si meg og linn) å lure bestemor Frøydis. Og nå mens vi sitter og tenker ut hva vi skal si, kommer linn med den dårligste spøken noensinne!!!! "Vi kan si at vi har kjøpt en ekstra liter melk på butikken! Også sier vi aprilsnarr!" Er det mulig var det første som gikk gjennom hodet mitt... Det neste var: denne var så dårlig at jeg må skrive den ned på bloggen. Og det gjorde jeg.

1 comment:

Are said...

En gang så sa Renate og jeg til vår mor (Frøydis) at vi hadde så vondt i rumpen. Når hun så trakk ned buksen til en av oss ropte vi APRILSNARR!!

Jeg synes det var ganske morsomt da i alle fall.

Anne sin favoritt er å si til sin far "Se en fugl i hagen!" for å få ham til å snu seg.