Wednesday, April 2, 2008

Årets aprilspøk??

(denne skulle egentlig være lagt inn i går)

Etter å ha tenkt litt, kom jeg på en strålende ide... Jeg skulle lure hun med å jeg hadde kommet inn på en skole langt vekke... Slik gikk det: (her skal egentlig samtalenm være, men det funker ikke:S) Jeg sier at jeg har kommet inn på en skole i Bodø... hun blir plutselig veldig alvorlig, og spør om det er noe i veien med de. "Det kan ikke være mulig, tommy"... Så sier jeg at jeg kan bo i hybel eller ta buss ca. 3 eller 4 timer ver vei med buss.... Etter noen ganger til med "er det noe i veien med de" Sier jeg at det er en spøk. "Du din dust. Du skal få juling... bare vent til jeg får tak i deg. Haha:P Var dritmorsomt! (men er morsommere når du hører det:))

3 comments:

Are said...

Prøv følgende:
1. Last filen over til PCen med kabel eller blåtann.
2. Lag deg en konto på www.youtube.com
3. Last filen opp på youtube og kopier inn lenke

Det funker fint for mine filmer.

Tommy said...

men klarer youtube.com å laste opp innspilte lydfiler fra mobilen?

Are said...

Klarte å laste opp filen til min youtube konto, men den gjenkjente den ikke. Jeg prøvde å endre filnavnet flere ganger og uten hell. Sorry. Ser ut til at den må rippes og til det har jeg ikke programvare på denne maskinen.